بازهم شادمهر!!!!

سلام خدمت همه شما عزیزان

اول معذرت بابت وقفه هایی که در به روز کردن بلاگ هست که امیدوارم هر چه

زودتر تمام بشه.



این بار با آرشیو کامل آهنگهای شادمهر اومدم که مطمئن هستم خوشتون میاد.

نا گفته نمونه که این آهنگها با کیفیت عالی نیست اما میشه گفت که در حد

مطلوبه اونهم بخاطر حجم کمش که به سرعت دانلود میشه و وقت زیادی رو

نمیخواهد صرف دانلود کنین.


۱.آدم وحوا

دو رنگی
آدم وحوا
با من باش

میخوام برم
یه لقمه نون
دل من تو رو میخواد
تردید
رفتش
ستاره

۲.دهاتی

دهاتی
پاییز

نوایی
دل خوشی
نگاه پنجره
آسمونی
غریبه
خونه


۳.مسافر

مسافر
روح سبز
یاس
هزار و یکشب
حدیث مهربانی

مشق سکوت
پل عاطفه
بی تابی
آرزوها

۴.بهار من

الهه ناز
از محبت
نغمه شادی

۵.نغمه های شرقی

معبود
آی آدما
باغ زندگی
عطر و شبنم

فصل آشنایی
هزار و یکشب
من و تو و درخت و بارون

بی نهایت شب
آرزوها
قفس
بدون کلام

بدون کلام

۶.فریبا

فریبا
زندگی
آسمونی

۷.دیگر آهنگها

قفس
معبود
باغ زندگی
عطر و شبنم
فصل آشنایی
بی نهایت شب


در آخر چند روز پیش شادمهر مصاحبه ای تلویزیونی با PEN TV

انجام داد که برای دوستانی که این مصاحبه رو ندیدند می تونند

فایل صوتی این مصاحبه رو از این پایین دانلود کنند.

قسمت اول
قسمت دوم



امیدوارم که خوشتون اومده باشه.


                                       به امید دیدار