جدیدترین ها(ابی،آمو،رضا صادقی و ...)!!!

 

 

اگر پولدار نیستی ، سعی کن همیشه مفید به نظر برسی.

                                                                         [سلین]

سلام

 

امیدوارم که هر جا هستین شاد و خوش باشید و ایام به کام.

در پست قبلی که داشتم جون امیر حسین رو قسم دادم که نظر

بدین که انگار مثمر ثمر واقع شد. امیدوارم که امیر حسین پلی باشه

برای نظر دادن شما .امیدوارم که این حرکت(نظر دادن)از سوی شما

بیش تر از قبل بشه و ما را تشویق کنه در بهتر شدن بلاگ.

 

امروز هم طبق معمول با جدید ترین آلبوم ها و آهنگ ها در خدمتم

به امید اینکه مورد پسند شما دوستان که به راستی حامیان اصلی

این وبلاگ هستین واقع بشه.


" آلبوم علیرضا فرد "

آهنگ شماره ی ۲ با همخوانی پارسا هست که صداش شباهت زیادی با صدای                                                               

دی جی حامد هاکان داره . درمجموع آلبوم بسیار زیبا و جالبیه بهتون توصیه می کنم

که از دست ندینش.

 

Track1

Track2

Track3

Track4

Track5

Track6

Track7

Track8

Track9

Track10

Track11

Track12

Track13

Track14


" آلبوم جدید از آمو - یادتو " www.ahanghaa.com

1- یادتو

2- دستا همه بالا

3- ناز نگاهت

4- عادت

5- برف

6- حسودی

7- خانومی

8- منتظر

9- مادر


" آلبوم جدید کوروس - عاشقترین "

1- لج بازها

2- وقت نشد

3- ستاره بارون

4- ایران زیبا

5- عشق من

۶- چشم های بندری

۷- با من برقص عزیزم


" آلبوم جدید سامان - تک ستاره "

saman-ahanghaa.comwww.Ahanghaa.com

1-تک ستاره
2-یه روز میای که دیره
3-مهدی موعود

4-عشق دروغین نمی خوام
5-مرهم دستات(مادر)
6-لالایی بارون
7-اسکله ی عشق
8-لحظه ی سخت جدایی
9-قسم به اشکات
10-این آخرین ترانه ست


" آلبوم خیلی قشنگ از رضا صادقیwww.ahanghaa.com

 

1- مستانه و دیوانه

2- من عاشق شما

3- کلبه

4- تا تو رو دارم

5- به تو می اندیشم

6- کاشکی بودی می دیدی

7- نور راه

8- دنبال یار


" آلبوم رپ -  Fa Territory "

 

1-به جنگ برای زندگی

2-نفرین

3-مادر

4-حماقت

5-بیشتر دوست دارم


آلبوم سال ۲۰۰۵ از گروه خوب Children Of Bodom که سبک این گروه Black Metal  است . www.ahanghaa.com

1- Living Dead Beat

2- Are You Dead Yet

3- Punch Me I Bleed

4- In Your Face

5- Next In Line

6- Bastards Of Bodom

7- Thrashed , Lost And Strungout

8- We're Not Gonna Fall


" آلبوم جدید رهام بخشیان و فرخ - مجرم "  

 

۱- مجرم

۲- مستطیل سبز

۳- ظالم

۴- عبور ثانیه ها

۵- نفرین


" آلبوم جدید ابی - پروانه ای در مشت-

1- وقتی تو نیستی

2- من اگه خدا بودم

3- حنا خانم

4- گل بهارم

5- راه من

6- رازقی

7- بگو نه

8- صدام کردی

9- پروانه ای درمشت


" آلبوم جدید اسماعیل اسفندیاری - سکوت مرداب "

www.Ahanghaa.com

Gole Maryam

Sokoute Mordab

Aab o Noon

Sib

Sokout e Mordaab (Piano Solo)

Bi Vafaa

Shahr e Adamkhaa

Del e Shekasteh

Goriz

Bi Vafa (Piano Solo)


آلبوم امید آمری - پشت صحنه "   (لینکها ٪۱۰۰ درست)

 

1-پنجره شب ایرونی [ با همراهی محسن چاوشی و مهدی مقدم و مهدی مدرس ]

2-آنسوی دیدار 

3-پشت صحنه ی زندگی [با همراهی محسن چاوشی ٬ مهدی مقدم ٬ مهدی مدرس و فرزاد فرزین]

4-نگو دیره  

5-شب ایرونی(تیتراژ پایانی) [ با همراهی مهدی مدرس ]

6-پشت صحنه  [ با همراهی محسن چاوشی ]

7-زمستون [با همراهی فرزاد فرزین و مجتبی کبیری ]

8-بوی حسین عاشورا [با همراهی فریدون آسرایی٬مجتبی کبیری و مهدی مدرس ]

9-پرستوها(برای شهدای هواپیمای ‍‍C130) [با همراهی مجتبی کبیری٬حمید خندان٬هوتن جوادی٬محسن فرحی٬بهزاد ابطحی٬فرشید سرباز وطن٬پژمان جمشیدی٬مهدی افشار٬کوروش صنعتی٬امید زندگانی٬داریوش شهریاری و امید آمری]


" یک آهنگ از لیدا " 
 
 

" آهنگ جدید از دی جی نگار ( ۵ساله ) - اگه "

اگه-Dj Negar


آهنگ جدید از مهدی مقدریان - دوباره پاییزه "
 
 

" دو تا آهنگ جدید از یه خواننده جدید : علی آریامنش "

 

" آهنگ جدید از گروه آربد "

 

" این هم یک آهنگ رپ  از امزایپر Emziper "

 
" نمونه ای از آهنگهای گروه توبلین-قصه بارون "
 
 
دانلود آهنگ  فوق از اینجا . . .
 

 
اینم آهنگ دی جی نگار با هم خوانی آرمین به نام قایم موشک
 
دانلود موزیک ویدیو
 

 
این هم بیوگرافی بنیامین بهادری::. تقدیم به طرفدارانش
 
Benyamin
 
بیوگرافی :
 
بنیامین بهادری.متولد: 1361 .محل تولد : تهران - خیابان کارون.محل سکونت : سعادت آباد
 
آخرین فرزند خانواده هفت نفری با سه برادر ویک خواهر
 

 
آقا خدا وکیلی اگه نظر ندین خیلی نامردیه (لااقل بخاطر شاد شدن امیر حسین) دمتون گرم...
 
در تمام مراحل زندگی موفق باشید.
 
 
 
 
                                  یا حق
 
نظرات 17 + ارسال نظر
بازاریاب یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ق.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

مرتضی یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ب.ظ http://hajmori.blogfa.com

هوی......... مهیاری ، که که ، مگه من چمه؟؟؟
ولی ناقلایه، حال کردم تا نظرت رو دیدم هر چند دو سه تا فُش نثارت کردم با این نظر دادن، ولی اصلا توقع نداشتم اون ورا ببینمت. راستی آدرس رو از کجا پیدا کردی!!
مهیاری این آهنگ بت پرست معین بذار تا دانلود کنیم.
در ضمن من لینکت رو گذاشتم تو وبلاگم،میخواستم بنویسم کبره دیدم جفاست.(چشمک)
خیلی خوشحال شدیم از زیارت تون در ضمن وبلاگ توپی به هم زدی، اَصی بهت نیمیاد.(چشمک)
موفق باشی. فعلا بای.

ding یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ب.ظ

AS ROMA AS ROMA AS ROMA AS ROMA AS ROMA AS ROMA AS ROMA AS ROMA AS ROMA AS ROMA AS ROMA AS ROMA HAL KARDI INAM NAZAR HEY MIGOFTI NAZAR BEDIN NAZAR BEDIN KHOOOB SHOD MAN MIMIRAM VASE AS ROMA

مرتضی چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:31 ب.ظ http://hajmori.blogfa.com

مرد بقال از من پرسید: چند من خربزه می خواهی؟
من از او پرسیدم: دل خوش سیری چند؟

امیر حسین چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:19 ب.ظ

لیدا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:01 ب.ظ

پر رو شدی یه بار نظر دادیم! بابا از بچه مردم سو استفاده نکن! ولی حسابی ترکوندی...(قدر دوستاتونو بدونین خیلی هواتو نو دارند ;) )

سحر یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام چطوری
چئن اسرار کردی نظر دادم
بلاگ خوبی ایشالله بهتر و بهتر بشه
خوش باشی

پگاه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ب.ظ http://behtarinlahzeh.blogfa.com

سلام من بار اولم بود که به این وبلاگ می اومدم ولی با این که بار اولم بود اصلا نمیدونم چه جور بگم کف کردم به من سر بزن www.pegiloos@yahoo.com

شایان دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام خسته نباشید ببخشید که من اینقدر روک صحبت می کنم ما که اومدیم اینجا ولی یک آهنگ هم نتوانسته ایم دانلود کنیم چون همه فایلش خرابه و یا error می ده اینشا الله که بتونید خوبش کنید اگه توانستید خوبش کنید ما حتما برای دانلود خواهیم آمد نظر هم خواهیم داد ولی آگه بتونید خوبش کنید آهنهای توی هست شرمنده امید وارم از دسته من ناراحت نشده باشید x:

علی رضا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ

آقا دمت گرم وبلاگ خیلی عالی داری .
این هم از نظر ما نگی نامرد اومدو نظر نداد

mehdi سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ب.ظ

damet garm
salam beresoon be amir hosein

مونا جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ب.ظ

خدایی کیف کردم سایت باحالی دارین معرکه بود مرسی خسته نباشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ

دستت درد نکنه باحال بود خسته نباشید از امیر حسین هم تشکر کن

مهرداد جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:15 ق.ظ

از وبلاگه خوبتون تشکر می کنم.ولی اهنگاتون دیر اپتودیت میشن. خواهش می کنم اهنگشی جدید را زود تر بیارین داخل وبلاگتون.مرسی.

۰۰ پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ب.ظ

مرسی

مرضیه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ

salam
vaghean behet tabrik migam .webloge ghashangi dari.ishalah rooz berooz movafaghtar bashi.man ro ham doa kon hamishe.be omide didar bye

میثم دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ق.ظ

سلام من اصلا نتونستم آهنگ رضا صادقی رو دانلود کنم همهش فیلتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد