آلبوم جدید سیاوش قمیشی!!!





سلام بروبچ





خوب آلبوم جدیدسیاوش قمیشی هم با نام روزهای بی خاطره از طرف شرکت کلتکس رکوردز به بازار اومدش.من که این آلبوم رو از وقتیکه به دستم رسیده و دارم گوش میدمش واقعا ازش دارم لذت می برم.آلبوم زیباییست.متاسفانه طی مصاحبه ای که از طرف شرکت کلتکس با سیاوش شده قمیشی این موضوع رو متذکر شده که در سایتهای دانلود این آلبوم قرار داده نشه اما خوب برای مایی که در ایران هستیم چون امکان خریدن سی دی اورجینال وجود نداره مجبوریم که لینک دانلود رو قرار بدیم.
امیدوارم که از شنیدن این البوم بسیار زیبا لذت ببرید
.


1-بوسه باد
2-گریه کن
3-پنجره
4-تصور کن
5-محبوبه شب
6-هنوز
7-یاد من باش
8-بوسه باد(Club Mix)         




آقا دانلود کن و دعاشو به جون منو سیاوش بکن.




                              فعلا

یک آلبوم از یک دی جی...!!!




جان مولا هر چی هستی مرد باش


                                                 افسوس که مردانگی افسانه شد...





سلام دوستان



امروز یه آلبوم میزارم از دی جی هاکان با نام قاتل حرفه ای که انصافا قشنگ

خونده من که دوست داشتم شما رو نمیدونم...

اگه طلبه شدین دانلودکنید هر چه سریعتر تا لینکهاش خراب

نشده که بعدا من هیچ مسئولیتی را متقبل نمی شم حالا بگم.





DJ Hamed Hakan




۱. رسم روزگار

۲. قاتل حرفه ای(رمیکس)

۳. عاشق تنها

۴. نپیچون مارو دیگه

۵. خواهر خوبم

۶. عاشق دیوونه

۷. سکه ماه

۸. قلب تو

۹. هر کسی رو بیشتر دوست داری

۱۰. حالا

۱۱. آی آی

۱۲. فکر نکن

۱۳. چشم انتظار

۱۴. دلبر


بر گرفته شده ازbeh soft



در پایان اوقاتی خوش برای شما آرزومندم.



خوش باشید

کاش خداسه چیز را نمی آفرید...

                                       عشق،دروغ و غرور


                                               که از روی غرور به عشقمان دروغ نگوییم!؟ 


سلام بروبچ


امیدوارم که خوب و خوش باشید و هر جا هستید ایام به کام.



برای امروز ۲ آهنگ از شادمهر(My Love) میزارم به همراه ویدئو این

۲ آهنگ امیدوارم که لذت ببرید
.(البته شاید یه کمی دیر شده باشه اما

شرایط منو هم درک کنید خدا کنه خیلی دیر نشده باشه)



دانلود آهنگ محال  ( از آلبوم پاپ کرن )
دانلود آهنگ پاپ کرن ( از آلبوم پاپ کرن )





موزیک ویدئوی آهنگ محال


ویدوی محال با کیفیت بالا   ::: حجم تقریبا  ۶ مگابایت

ویدوی محال با کیفیت متوسط ::: حجم تقریبا ۵/۲ مگابایت




موزیک ویدئوی آهنگ پاپ کرن

........................................................................................

دانلود

حجم : ۵/۵ مگابایت





و دموی آلبوم سیاوش قمیشی با نام روزهای بی خاطره رو میزارم

که از طرف شرکت کلتکس رکوردز ارائه شده
.(
باز هم سیاوش شاهکار

کرده گوش کنید تا شما هم با من هم عقیده بشید.)






 1-Boosaye Baad
 2-Garye Kon
 3-Panjereh
 4-Tassavore Kon
 5-Mahboobaye Shab
 6-Hanooz
 7-Yaade Man Baash
 8-Boosaye Baad (Club Mix)




در پایان از علی عزیز تشکر می کنم که باز هم بهم سر زد

و آهنگی که ازم خواسته بود را در اسرع وقت که فضا پیدا کردم

براش میزارم امیدوارم که بازم بهم سر بزنی علی جون




در پناه پروردگار موفق باشید