۳ آهنگ جدید از بنیامین!!!

 

سلام

 

امیدوارم که ایام به کام باشه و حالتون تووووووووپ.

 

امروز با ۳ آهنگ جدید بنیامین اومدم امیدوارم که خوشتون بیاد.


MP3  128

Track 01        سرور ۲

Track 02        سرور ۲

Track 03        سرور ۲


راستی از فردا یک دوست عزیز دیگه هم به نویسنده های این وبلاگ اضافه

میشه که خیلی لطف کردند و قبول کردند که من همین جا ازش خیلی خیلی

تشکر می کنم .

من معرفیش نمی کنم  اگه دوست داشت خودش این کارو انجام میده.

بازم ازش ممنونم.

مطمئن باشید که دیگه آپدیت شدن این بلاگ با حضور ایشون متوقف نمیشه.

 

روزگار به کام

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه ۱۵ ساله سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ

سایت شما خیلی جون پسنده

ریحانه سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ب.ظ

دوست پسر من آقا وحید ۱۷ ساله که ۲سال از من بزرگ تر است خیلی خیلی باحاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد