!!!



زمانی که آه کشان میگویی:

عزیزم تو همه چیز زندگی منی

و او مهربانانه درگوشت زمزمه میکند:

محبوب من٬ما تا ابد از آن هم هستیم٬

حتم داشته باشید

که یکی از شما٬دروغ گویی کثیف است.


                                                                [دورویی پارکر]





سلام 


به زودی با جدید ترین ها بر میگردم ٬منتظرم باشید...





آنچه که مرد نامیده میشود هنوز چشم به راه متولد شدن است.

پس بهتر آن است که چشم انتظارش باشیم.

                                                                                           [میلر]





                     شب و روز بر شما خوش

آلبوم های مجاز!!!




سلام دوستان



آخر حرف و حدیث ها به پایان رسیدو رضایت دادن که همون رنگ مشکی باشه

البته فعلا اینه تا ببینم بعدا دوباره دستور از مراجع بالا چی می رسه.


برای امروز چندتا آلبوم مجاز گذاشتم امیدوارم دوست داشته باشین.







برای دانلود
اینجا رو کیلیک کنید.




نام  خواننده:مهدی مقدم
 







 
track1

track2

track3

track4

track5

track6

track7









track1

track2

track3

track4

track5

track6

track7

track8

mix

 


من اسمشونو ننوشتم چون روی لیبل هاشون پیداست که طرف چی کاره ست.


 

                          A D I Y O S

تغییر رنگ زمینه!!!






سلام بروبچ


چیه؟ با قالب جدید میسازید یا قبلی بهتر بود؟(نمی دونم خودمم بخدا...!)

اول گفتن یه آلبوم نزار حال نمیکنیم بیشترش کن گفتم به چشم.

بعد گفتن چرا اصلا نمی نویسی تو بلاگ  فقط میگی سلام دانلود کنید

بعدش هم خدافظی میکنی!!!گفتم به چشم حرف هم میزنم.

بعدشم گفتن چرا ایقدر بلاگت خشک و خالیه عکس  آلبومها رو هم بزن و

یه چیزایی هم بهش اضافه کن بازم گفتم به چشم.

حالا هم اومدن به رنگ قالب گیر دادن میگن رنگش آدمو غممناک می کنه

از رنگ شاد استفاده کن آدم کیف کنه!!!پرسیدم چه رنگ ؟ گفتن صورتی...

و حالا اینطوری شد که پیش روی شماست.(جوادتر از این رنگ پیدا نکردم)

حالا فردا بیان به چی گیر بدنو خدا میدونه؟!



راستی میخواستم آلبوم تلافی از شادمهر رو بزارم با خودم فکر کردم

که تا حالا همتون دارید برای همین بی خیال شدم.اگه خواستین بگین تا بذارم.


و در آخر دنباله یه نفر میگردم که کمکم کنه در آپدیت کردن هر کسی حالشو

داشت آدرس میلش رو بده تا باهم به مذاکره بنشینیم. 



                        موفق باشید

سارا خواننده جدید!!!




سلام به همه


بازهم خواننده جدید خانم در تهران پیدا شده


تعریف سارا رو از خواننده هایی که از ایران میان خیلی شنیدم. هر کسی  هم که ازش حرفی زده، داستان هایی گفته که آدم شاخ در میاره! میگن ... "سارا قهرمان ژیمناستیک بوده ولی حالا دیگه قهرمان صداست" ... .


مصاحبه بی بی سی را با این خواننده جدید بخوانید :


( نظر یادتون نره )تاسعی کنم آهنگهای سارا رو براتون بزارم.


سارا حسن نائینی، متولد دوم تیرماه ۱۳۶۰ در شهر شیراز، فارغ التحصیل دوره کاردانی در رشته گرافیک از دانشکده دکترشریعتی تهران هست.


بهزاد: میدونم که ۲۳ سالت هست و بعد از انقلاب به دنیا اومدی. به نظرت تهران جای اشتباهی برای خواننده شدن یک دختر نیست چون موقعیتی نیست که بتونی آواز بخونی؟


موقعیت که هست. خانم ها برای خانم ها می تونند برنامه اجرا کنند. مدتی پیش هم خانم ها می تونستند به صورت هم خوان حضور داشته باشند که من با همین گروه راما که کار کردم به صورت همخوان بودم. البته مدتی هست که دیگه این امکان رو نداریم که به امید خدا امیدواریم درست بشه!



چرا این امکان دیگه نیست؟
مدتی هست که خانم ها فقط برای خانم ها اجازه دارند بخونند!


گفتی که با خواننده های دیگه هم خوندی. با چه کسی اجرا داشتی؟
با آقای "نادر مسچی". در واقع توی آلبومش با نام "زندگی عروسکی" باهاشون همکاری کردم.


( هر کس آهنگهایی که سارا با نادر خونده را میخواد بگه براش بفرستم )


 


اتفاقاً نادر آْهنگی داره به اسم "باربی" که خیلی ها فکر می کنند اون رو منصور در آلبوم جدید "فراری" خونده که اینطور نیست! ... تو چطوری تعلیم صدا دیدی؟


مادر من خانم "هوروش خلیلی"، از خوانندگان خیلی خوب سنتی کشور هستند. در واقع از موقعی که من به دنیا اومدم، با موسیقی بودم و مامان می خوندند، من در خانواده ای بودم که همه موسیقی کار می کردند. اولین استاد من هم مادرم بود که خیلی کمک کرد که من وارد این جریان بشم و اصلاً بدونم که چه جوری باید بخونم، قبل از اینکه بخوام سبک خودم رو انتخاب کنم.


الان فکر کنم که مامانت پشیمون شدن چون کاملاً برعکس سبک مامات رفتی!


اتفاقاً مادرم خیلی منو تشویق می کنه! همه هم میگن که چه جوری شده دختر یک خواننده سنتی به این سبک می خونه! مادرم و پدرم هر دو این سبک خوندن من رو خیلی دوست دارند.


سبک کارت چیه؟
سبکی که من خودم دوست دارم گوش بدم و برای خودم بخونم Jazz است. ولی خوب سبکی که بخوام باهاش کار بکنم و برای مردم بخونم، پاپ است. چون فکر می کنم دوست دارم با تعداد خیلی زیادی از مردم در ارتباط باشم و تعداد زیادی از مردم موزیک های منو گوش کنند.



 


ما حدود دو ماه پیش ارتباطمون با سارا برقرار شد اونموقه سارا دو تا آهنگ ضبط کرده بود که کاملا حالت jazz داشت. خیلی با موسیقی و سبک کارشون حال کردم و وقتی که قرار مصاحبه گذاشتیم دیدم که با فقط با دو تا آهنگ نمی شه مصاحبه رادیوئی کرد. این بود که سارا با رضا تاج بخش ( آهنگساز و تنظیم کننده ) و جواد سفری ( مدیر گروه) فوری یک گروه نوازنده رو جمع کردن و به سرعت برق و باد آهنگهای جدیدی رو ضبط کردن.


شبهای زیادی رو بی خوابی کشیدن تا که آهنگها برای مصاحبه سارا با بی بی سی ضبط شد. و وقتی آهنگها دستم رسید و با بعضی از تکنسینهای بی بی سی شنیدیمشون و واقعأ تعجب کردیم که چقدر ضبط و تنظیم آهنگها کیفیت بالائی داره و ضبط اینها تو یک استودیوی کوچیک (استودیوی کرگدن) کار حضرت فیله!


یک آهنگ لاتین داری به نام "فانوس". این آهنگ ساخت کیه؟
این آهنگ ساخت پیمان، یکی از دوستان عزیزمه که چند وقت پیش رفت ایتالیا برای درس خوندن.


فانوس رو با چه کسانی ضبط کردی؟
تنظیم کننده کارهای من یکی از بچه ها هست که شخصیت خیلی جالبی داره و یک مقدار هم شیطونه و البته ما خیلی دوستش داریم! آقای "رضا تاجبخش"



خوب پس یک مقدار با رضا هم صحبت کنیم ببینیم ما هم دوستش داریم یا نه! دروود رضا ...
رضا: حال شما چطوره، خوبین؟


توی صحنه ضبط آهنگ ها تو روی مبل خوابیدی! جریان چیه؟


آخ آخ! از من اونجا عکس گرفتن!؟؟ معمولاً حدود ساعت ده شب سازهای مختلف و نوازنده ها می اومدند و شروع می کردیم به ضبط تا ساعت ۲ و ۳ صبح! بعد یک مقداری با هم گپ می زدیم و می رفتیم سراغ کله پاچه! خیلی هم طاقت فرسا کارمی کردیم که آهنگ برای مصاحبه آماده بشه. من خودم آخرسر باورم نمی شد که سه تا آهنگ برای مصاحبه آماده بشه.


یکی از آهنگ ها تم Funk Rock هست ولی ملودی پاپ هست. یکی دیگه از آهنگ ها کاملاً سبک Jazz هست. یکی دیگه از آهنگ ها به اسم فانوس هم به سبک لاتین کار شده. چون خودم موزیک Jazz رو دوست دارم و فعلاً خواننده ای در ایران با این سبک وجود نداره، بهتره این سبک با کلام فارسی مطرح بشه.


سارا: موسیقی Jazz یک سبکیه که برای من مثل معلم می مونه و می تونم خیلی چیزا ازش یاد بگیرم. این سبک رو دوست دارم برای خودم کار کنم و اون رو بفهمم. ولی دوست دارم وقتی برای مردم می خونم، موزیکی بخونم که اون ها بیشتر متوجه بشن و بیشتر دوست داشته باشند که فکر می کنم سبک پاپ برای این کار بهترین باشه.



درباره اولین کنسرت خودت برامون بگو ...
سارا: کنسرت اول من خیلی جالب بود. من قبلاً فقط برای خودم می خوندم. تا اینکه آقایی که استاد پیانو و آواز بودند صدای منو در یک مهمونی شنیدند و به مادرم گفتند که این خیلی خوب می خونه و صدای خوبی داره. این گذشت و هیچ اتفاقی نیافتاد تا اینکه این آقا منو با خودش به یک مهمونی برد و من اونجا خوندم.


بعد یک خانمی اونجا بود و اومد و گفت که من می خوام توی خونه ام برات کنسرت بزارم! قبول می کنی؟ من هم گفتم باشه! اصلاً نظری هم نداشتم که چه اتفاقی می خواد بیافته و اصلاً کنسرت یعنی چی!


من حتی با هیچ نوازنده ای تا اون موقع کار نکرده بودم، فوقش یک گیتار با صدای من همراهی کرده بود! بیشتر هم انگلیسی می خوندم و کارهای فارسی زیاد بلد نبودم! خلاصه دو روزه یک گروه تشکیل دادیم و کنسرت رو اجرا کردیم! کنسرت به مدت سه شب، و هر شب دو اجرا، بود. یعنی اولین کنسرت من به این شکل که گفتم توی یک خونه برگزار شد! من خودم شوکه شدم که چقدر مردم از کنسرت خوششون اومد!! خودم هم باورم نمی شد، از اونجا بود که با اهل موسیقی آشنا شدم و یواش یواش خودم رو جدی گرفتم. 


 


از اون به بعد یک سری کلاس رفتم و کارم رو توی دنیای موسیقی شروع کردم. بعد از مدتی خواننده های مختلف به من پیشنهاد کار دادند و من هم کنسرت های مختلفی گذاشتم و به همین ترتیب رفت جلو ...



این موضوع ازچند وقت پیشه؟
تقریباً چند ماه پیش. توی تابستون.


بعد مثل اینکه جاهای دیگه هم کنسرت دادی، درسته؟
بله. توی خونه سفیر پاکستان یک کنسرت خیریه انجام دادم. این کار خیلی تجربه خوبی برای من بود. بیشتر کارها هم به زبان انگلیسی بود و یک سری هم کارهای فارسی انجام دادم که ساخت خودمون بود. بعد از اون هم یک کنسرت در سفارت یونان برگزار کردیم که تمام کارها به صورت انگلیسی بود. اون کنسرت خیلی عالی بود و به من خیلی خوش گذشت. امیدوارم که باز هم از این کنسرت ها باشه!


این کنسرت هایی که تا حالا دادی برات دردسر ساز که نشده؟
متاسفانه صدای خواننده زن ممنوع هست. اما من امیدوارم که به امید خدا این مشکل درست میشه! دومین کنسرت من توی کیش بود که اون یک جنجالی به پا کرد! اول قرار بود اون کنسرت برای بانوان باشه. ما رفتیم و دو شب برای خانم ها کنسرت دادیم.


اما بعدش دیدیم که چه فایده داره آقایون نباشن و نبینن! این بود که کنسرت عمومی شد اما من به اسم همخوان! اما چهار نفر که در کنسرت وایساده بودند و در واقع نمی خوندند و من خواننده اصلی بودم! این کار رو کردیم که فقط بتونیم کنسرت رو برای عموم اجرا کنیم! بعد از اون خیلی سخت اجازه می دادند که گروه ها کنسرت بدن!


 


یک سوال دارم ... شایعه های زیادی درباره تو هست که میگن تو کار ژیمناستیک می کردی و از یک پشت بوم می پریدی روی پشت بوم دیگه برای اینکه بری خونه خالت! موضوع چیه؟
آره من خودم هم یکی از عجیب ترین اونها رو خودم شنیدم! سیاوش، داداشم یک جایی بود که می گفتن این دختره می خواسته بره خارج خواننده بشه، میرفته اونور خیلی معروف می شده، بعد می خواسته از مرز خارج بشه تیر خورده !!! هاهاها ... قهرمان شدم!


حالا واقعیت چی بوده؟ شاید دوست نداشته باشی بگی. اما خوب ما هم خبرنگار هستیم و وظیفمون حرص دادن ملت هست ...
من از اونجایی که خیلی شیطون بودم ( البته الانش هم هستم! ) از مدرسه که تعطیل شدم می خواستم برم خونه و کلید نداشتم. از پشت بوم می خواستم بپرم توی تراس خونمون که طبقه سوم بود، همچین یک ذره اشتباه پریدم و من افتادم توی حیاط!


قبلاً هم از این کارها می کردی؟
آره آره! زیاد! الان هم اگه بتونم می کنم! اما فعلاً نمی تونم.


خیلی ممنون هستم سارا که این اجازه رو به ما دادی که برای اولین بار از طریق رادیو بی بی سی باهات صحبت کنیم. خیلی زحمت کشیدی، هم خودت و هم رضا تاجبخش که تنظیم کننده گروهه. همین طور مدیر برنامه ها و گروه، جواد سفری که خیلی در این راه ما رو کمک کرد که صدای تو و آهنگ هات از طریق برنامه ما به مردم برسه. دوست دارم آخر سری با رضا صحبت کنم و اون هم گروه رو معرفی بکنه و اشک همه رو در بیاره!
سارا: حتماً. من هم خیلی خوشحال شدم که با شما صحبت کردم.


حالا رضا شروع کن به حرص دادن ...
رضا: اول از همه از کسی تشکر می کنم که داشت می رفت کانادا و ما پدرشو توی این چند روز در آوردیم "رضا مقدس". استودیو بم که برای میکس و مسترینگ خیلی زحمت کشیدند و همین طور تشکر می کنم از نوازنده های گروه، ایمان جعفری که ساکسیفون می زنه، حسین شریفی ترمبون، امید حاجیلی ترمپت، علیرضا میرآقا ترمپت، آیدن احمدی نژاد ویلون سل، همایون نصیری پرکاشن، امید حجت عزیزم گیتار الکتریک و ماهان میرعرب که گیتار کلاسیک برای ما زد.





در  آخر بگم اگه حال ندارید این همه متن مصاحبه رو                                                

بخونیدبگید تا
فایل صوتیش
را بزارم که حوصلتون سر نره.(آخه آدم

نا حسابی اینو اون بالا مینوشتی تاما این همه رو نخونیم.)




راستی آهنگ لیگ برتر(همون آهنگی که وقتی بازی می خواست

شروع بشه ملت رو به رقص در میاورد تازه اگه طرف اکس هم

قبلش به بدن زده باشه که دیگه هیچی
)رو گذاشتم امیدوارم طرفدارانه

این موزیک حال کنند و هم خاطرات لیگ براشون تداعی بشه.


از
اینجا دانلود کنید.



خسته شدم فعلا با اینا حال کنید تا ببینم باید اون آهنگ ها رو هم

بزارم یا نه.




                         ایام به کام

غم نامه!!!



هیچ کس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث

ریختن اشک های تو نمی شود!!!

                                                                             ( گابریل گارسیا مارکز ) 



ببین زیبا ،صدایت می کنم حالا همین حالا،قسم می خورم که نامم را
 

کنار نام تو تا انتهای کهکشانها نیز خواهم برد.

ببین زیبا،هزاران بار دیگر باز می گویم ،ترا با عشق خود،با دست خود
 

با قلب سرشار از جنون خود شبی افسانه خواهم کرد. 

تو زیبایی فقط دیوانه ام کردی،ببین با عشق چشمت آخر سر من چه خواهم 
کرد!


                                                                                     (نوشته شده توسط:آرمد) 

و در آخر...



نمی دانم راه رسیدن به تو از کدام سوست؟

نمی دانم اگر به آسمان پرواز کنم کسی هست

 که نشانی تو را به من دهد یانه؟دلم برایت تنگ

 شده چه زود پر کشیدی...!!  


                         
                         بیش از چهل روز هست که با خاک هم آغوش شدی

                         جایی هم برای ما پیدا کن تا در اونجا هم باهم باشیم...


                                                                                      به امید آن روز

                                                                                   هر چه زودتر...(آمین)


                                                                        ( از طرف برادر داغدارت:مهیار)