مهیار-موزیک ۳ ساله شد!!!

 

سلام عزیزان

 

امروز که این مطلب را می نویسم حدود ۵۰ روز از ۳ ساله شدن

این بلاگ میگذره.امسال رو بیخیالی می خواستم طی کنم اما

دیدم نمیشه چون باید از دوستانی که در این مدت کمکم کردن تشکر

کنم.

در مدت ۱ سال از ۲ دی ۸۴ تا ۲ دی ۸۵ حدودا ۲۷۰۰۰ نفر از این بلاگ دیدن

کردن که با توجه به آپدیت شدن ۱۵ پست در سال این آمار فوق العاده ست.

در طول این مدت دوستان عزیزی در آپدیت کردن بلاگ کمکم کردن که میشه

از:مهزاد،آرمان،نوید،آرشام (۲تا پست)،اشکان (که اون افتضاح رو به بار آورد)

و...ممنونم وتشکر میکنم.

اما امسال با دوستانی که موزیک هایی به صورت زیرزمینی خوندن سعی میکنم

همکاری کنم که اولینش دوست عزیزم امیر تالاری بود که به عنوان اولین آهنگی

که اختصاصی مهیار-موزیک بود بر روی سایت اومد و در ادامه آهنگهایی از دوستان

دیگر مثل بهبد ، علی زاتورا (این خفنه)و شاید هم مبین  که آهنگهاشون تا چند روز دیگه آماده میشه

که در همین بلاگ میتونین دانلود کنین.

به امید روزی که این افتخار نصیب من بشه که اولین نفر باشم که آهنگ شمارا

بر روی نت لود میکنم.(راستی امروز مهربون حرف زدم فکر نکن یادم رفته نظر نداده رفتی

جان خودم اگه وضع به همین منوال باشه پای امیر حسین باز وسط میکشم.)

 

 

پس منتظرم ...

 


 

نظرات 6 + ارسال نظر
میثم چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:24 ب.ظ

آقا مهیار تبریک میگم خیلی...واقعا با حال می نویسی من با نوشته هات خیلی بدجور حال میکنم.من که نظرم رو دادم این امیر حسین رو هم بی خیال گناه داره بذار زندگیشو بکنه:(( بازم میگم ایول داری...

مهیار رحمانی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.mahyarmusic.coo.ir

سلام تولد وبلاگتون رو تبریک میگم.
راستی ما هم اسم هستیم می دونستی اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن در ضمن اگه موافقی که باهم یه وبلاگ رو بچرخونیم یا علی خبرم کن یا وبلاگ شما یا وبلاگ من فرقی نداره . حتمآ خبرم کن.

شراره جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ق.ظ

تبریک میگم...میثم راست میگه با حال مینویسی موفق باشید

امید شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ب.ظ

جان من امیر حسین رو بیخیال قول می دم همیشه که بیام اول نظر بدم بعد دانلود کنم اما به شرطی که شما هم قول بدی همیشه به روز باشی...

elahe یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

از وبلاگ شما دیدن کردم خیلی با حال بود موفق باشین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد