۹ آلبوم جدید!!!!

 
سلام


معذرت بابت دیر اپدیت شدن بلاگ و باز هم تشکر بابت همدردی دوستان

امروز با دست پر اومدم امیدوارم جبران این وقفه طولانیم رو بکنه
.(آقا دانلود کن

 و هی بگو مهیار بده.)



آلبوم آریا (جادو)

۱.سبزه
۲.دله من
۳.سر قرار
۴.سوال
۵.خوشم میاد

۶.بی قرار



آلبوم احمدرضا نبی زاده(تب کویر)

۱.قهرم با تو
۲.بارون عشق
۳.صدات مونده
۴.منو کشتی
۵.تب کویر
۶.به یاد تو




آلبوم گروه پارت(پری)

۱.یار قدیمی
۲.بازی بازی
۳.تنها ستاره
۴.طپش

۵.قصه عشق



(THE BOYZ(MIRACLE

۱.چه خوش میگذره امشب
۲.چه آسون
۳.گیجه من
۴.خاطره شد
۵.جای تو خای
۶.محتاج
۷.بی قرار



BETRISA(THE END OF THE WORLD

۱. ماه پری
۲.آخر زمونه

۳.تو کی هستی
۴.روزای آفتابی
۵.قدیما
۶.کادو



محسن چاوشی(کفتر چاهی) (نکته:اگه قمیشی گوش کنی اینو حتما دانلود کن)

۱.نفرین
۲.کفترچاهی

۳.فاصله
۴.چه کسی
۵.دو راهی
۶.چشات
۷.مسافر غریبه




میلاد(گل خانوم)

۱.گل خانوم
۲.دختر بندر
۳.آینه
۴.یاسمن

۵.مسافر



فریدون(سرگذشت)

۱.افسون
۲.دسته گلها
۳.تو ندانی
۴.رفتم
۵.شوق پروازی ندارم



مجتبی کبیری(ساز مخالف)

۱.ساز مخالف
۲.بی تو هرگز
۳.دویدمو دویدم
۴.منو ببخش
۵.التماس مخملی
۶.دل خوشی

۷.دروغ ساده
۸.بی قراری



۹آلبوم تووپ برای جبران غیبت صغری ، امیدوارم که اینها بهونه ای باشه

برای آشتی دادن شما با این بلاگ.



منتظر نظراتتون هستم. (یادت نره هـــــــــا )



پایدار باشید



















سلام

معذرت بابت دیر اپدیت شدن بلاگ و باز هم تشکر بابت همدردی دوستان


امروز با دست پر اومدم امیدوارم جبران این وقفه طولانیم رو بکنه.(آقا دانلود کن و

هی بگو مهیار بده.)


-------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


فریدون - آلبوم سرگذشت - افسون
فریدون - آلبوم سرگذشت - دسته گلها
فریدون - آلبوم سرگذشت - تو نادانی
فریدون - آلبوم سرگذشت - رفتم
فریدون - آلبوم سرگذشت - شوق پروازی ندارم
فریدون - آلبوم سرگذشت - تهرون
فریدون - آلبوم سرگذشت - وطن

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


های فایو - آلبوم مدار بسته - دوستت دارم
های فایو - آلبوم مدار بسته - بیزارم
های فایو - آلبوم مدار بسته - خونه چشمام
های فایو - آلبوم مدار بسته - یادم میاد
های فایو - آلبوم مدار بسته - تارا
های فایو - آلبوم مدار بسته - Too Soon

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


آرش - آلبوم برو برو - برو برو
آرش - آلبوم برو برو - من و تو
آرش - آلبوم برو برو - یاالله
آرش-آلبوم بروبرو- Rebecca ft.Arash-Temptation
آرش - آلبوم برو برو - تکه تکه کردی

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


فرمان فتحعلیان-آلبوم مست وخراب-مست وخراب
فرمان فتحعلیان - آلبوم مست و خراب - هوحق
فرمان فتحعلیان - آلبوم مست و خراب - سلطان طریقت
فرمان فتحعلیان - آلبوم مست و خراب - بد مغان
فرمان فتحعلیان - آلبوم مست و خراب - ساقی
فرمان فتحعلیان - آلبوم مست و خراب - قصه نجف
فرمان فتحعلیان - آلبوم مست و خراب - صاحب دم
فرمان فتحعلیان - آلبوم مست و خراب - سفر عشق
فرمان فتحعلیان - آلبوم مست و خراب - مست و خراب (.Inst)
فرمان فتحعلیان - آلبوم مست و خراب - سفر عشق (.Inst)

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


داریوش - آلبوم راه من - راه من
داریوش - آلبوم راه من - کار من
داریوش - آلبوم راه من - چکاوک
داریوش - آلبوم راه من - روزنه
داریوش - آلبوم راه من - مژه
داریوش - آلبوم راه من - روز اول
داریوش - آلبوم راه من - تلنگر

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


میلاد - آلبوم گل خانوم - گل خانوم
میلاد - آلبوم گل خانوم - دختر بندر
میلاد - آلبوم گل خانوم - آیینه
میلاد - آلبوم گل خانوم - یاسمن
میلاد - آلبوم گل خانوم - مسافر
میلاد - آلبوم گل خانوم - عکس تو
میلاد - آلبوم گل خانوم - Mix

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


مجتبی کبیری - آلبوم ساز مخالف - ساز مخالف
مجتبی کبیری - آلبوم ساز مخالف - بی تو هرگز
مجتبی کبیری - آلبوم ساز مخالف - دویدمو دویدم
مجتبی کبیری - آلبوم ساز مخالف - منو ببخش
مجتبی کبیری-آلبوم ساز مخالف-التماس مخملی
مجتبی کبیری - آلبوم ساز مخالف - دلخوشی
مجتبی کبیری - آلبوم ساز مخالف - دروغ ساده
مجتبی کبیری - آلبوم ساز مخالف - بیقراری
مجتبی کبیری - آلبوم ساز مخالف - Mix
مجتبی کبیری-آلبوم سازمخالف-سازمخالف(Inst)

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


The Boys-آلبوم Miracle-چه خوش میگذره امشب
The Boys - آلبوم Miracle - چه آسون
The Boys - آلبوم Miracle - گیجه من
The Boys - آلبوم Miracle - خاطره شد
The Boys - آلبوم Miracle - جای تو خالی
The Boys - آلبوم Miracle - محتاج
The Boys - آلبوم Miracle - بیقرار
The Boys - آلبوم Miracle - معجزه

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


پارت - آلبوم پری - یار قدیم
پارت - آلبوم پری - بازی بازی
پارت - آلبوم پری - تنها ستاره
پارت - آلبوم پری - تپش
پارت - آلبوم پری - قصه عشق
پارت - آلبوم پری - پری
پارت - آلبوم پری - پرنده
پارت - آلبوم پری - یاده تو
پارت - آلبوم پری - یه قل دو قل
پارت - آلبوم پری - زنگ صدا

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


The End Of The World - Betrisa - ماهپری
The End Of The World - Betrisa - آخر زمونه
The End Of The World- Betrisa- تو کی هستی
The End Of The World- Betrisa-روزهای آفتابی
The End Of The World - Betrisa - قدیما
The End Of The World - Betrisa - کادو
The End Of The World - Betrisa - سراب
The End Of The World - Betrisa - گل شکسته
Mix - The End Of The World - Betrisa

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


احمد رضا نبی زاده - آلبوم تب کویر - قهرم با تو
احمد رضا نبی زاده - آلبوم تب کویر - بارون عشق
احمد رضا نبی زاده - آلبوم تب کویر - صدات مونده
احمد رضا نبی زاده - آلبوم تب کویر - منو کشتی
احمد رضا نبی زاده - آلبوم تب کویر - تب کویر
احمد رضا نبی زاده - آلبوم تب کویر - به یاد تو
احمد رضا نبی زاده - آلبوم تب کویر-دوست دارم
احمد رضا نبی زاده - آلبوم تب کویر - نواره پاره

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


محسن چاوشی - آلبوم کفتر چاهی - نفرین
محسن چاوشی-آلبوم کفتر چاهی - کفتر چاهی
محسن چاوشی - آلبوم کفتر چاهی - فاصله
محسن چاوشی - آلبوم کفتر چاهی - چه کسی
محسن چاوشی - آلبوم کفتر چاهی - دو راهی
محسن چاوشی - آلبوم کفتر چاهی - چشات
محسن چاوشی-آلبوم کفتر چاهی-مسافر غریبه
محسن چاوشی - آلبوم کفتر چاهی - جدایی

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


آریا - آلبوم جادو - سبزه
آریا - آلبوم جادو - دل من
آریا - آلبوم جادو - سر قرار
آریا - آلبوم جادو - سوال
آریا - آلبوم جادو - خوشم میاد
آریا - آلبوم جادو - بی قرار
آریا - آلبوم جادو - لیلا
آریا - آلبوم جادو - یالا یالا
آریا - آلبوم جادو - روزهای بچگی
آریا - آلبوم جادو - Mix

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


ایرج و احسان - آلبوم من و بابا - شاهزاده
ایرج و احسان - آلبوم من و بابا - جان بابا (با ایرج)
ایرج و احسان - آلبوم من و بابا - بچه های خیابونی
ایرج و احسان - آلبوم من و بابا - راز دل
ایرج و احسان - آلبوم من و بابا - فسانه
ایرج و احسان - آلبوم من و بابا - عشق و هوس (با ایرج)
ایرج و احسان - آلبوم من و بابا - فردا
ایرج و احسان - آلبوم من و بابا - از من جدا مشو (آواز)
ایرج و احسان - آلبوم من و بابا - خداحافظ