پاسخ به ایمیل های شما!!!


سلام بروبچ

اول معذرت بابت دیر آپدیت کردن بلاگ که واقعا شرمنده.

دوم اینکه امروز رفتم یه سری به ایمیلم بزنم واقعا شوکه شدم خداییش باورم

نمیشد که این همه خواننده داره این بلاگ .از اونایی که ازم تشکر کرده بودند و منو

تشویق کرده بودند ممنونم و چه اون عزیزایی که پیشنهاد کرده بودند که میتونن

به من کمک کنن مطمئن باشن که ازشون در وقت مناسب خواهش میکنم که به

کمکم بیایند وچه اونایی که در خواست آهنگ کرده بودند امروز تمام موزیک هایی

که درخواست کرده بودند رو میزارم امیدوارم که جبران این همه لطف را بکنه.




دوست عزیزم رضا در خواست آلبوم فریدون رو کرده که از این پایین میتونه دانلودکنه...



  گل هیاهو



فریدون:  غریبه

 .   خاطره
 .   کبوتر
 .   بیا بریم
 .   خونه به خونه
 .   غریبه
 .   فاصله
 .   با من بمون


خانوم شیما در خواست آلبوم دی جی مریم رو کرده که میتونه از این پایین دانلود کنه


 .   واسه چی



 Dj مریم: واسه چی










آریان:  تا بی نهایت

 .   دوباره عشق رو صدا کن

 .   من دارم بهار

 .   بیا بیا

 .   بارون امشب

 .   خداکنه

 .   دل پر پر
















حمید جان آلبوم آریان ۳ رو هم این پایینه ...



 .   افسونگر



 .   بذار برم

 .   کاشکی

 .   سکوت

 .   طلسم

 .   قصر شنی

 .   شاپرک

 .   گم شده من

 .   کبوتر های سپید

 .   خورشید عشق

 .   مگه میشه

  

هوشنگ جان اینم آلبوم اسکناس ...



 . 
  عشق لاتی



شاهکار : اسکناس




 .  INSTRUMENTAL

 .   خواننده

 .   اسکناس

 .   عشق خیابونی

 .   MIX

















امیدوارم خوشتون اومده  منتظر
ایمیل ها تونم





           فعلا