آلبوم کافی شاپ!!!





دله من دست بردار٬دیگه بسه انتظـــــار      دیگه هی اسمشو٬تو بیاد من نیـــــــار
 
 
                                                                   
اون دیگه نمیــــاد٬ عمرتو هدر نکن               دلـــه من٬دلــــه من٬ منو دربه در نکن    


                                                                         
دله من دیگه بسه آخه اون که میخوای تو دیگه نمیــــــــاد

                                                بایدبدونی که یه روزی دوباره اون اگه بیـــــــــــــاد



اونوقت میبینی که اونه دیگه حتی تورو نمیخواد

                                                   دله من ٬ اینجوریییی٬آخه تنهـــا میمونییییییی!!!




سلام بروبچ


برای امروز آلبوم کافی شاپ کاری از گروه واندا رو میزارم امیدوار خوشتون بیاد.

(البته من خودم این آلبوم رو گوش نکردم نمیدونم چه جوریه لطفا درصورت دانلود

کردن این آلبوم و ضد حال بودنش از استفاده زبانیه هر گونه دری وری برعلیه
        
مدیریت محترم وبلاگ جدا خودداری شود .(با تشکر٬ مهیار!!!
)) 




 کافی شاپ

 گروه وندا  - vAnDa band

Track 1-Ki Hasti

Track 2-Jonoub e Tehroon

Track 3-Khodahafez

Track 4-Dele Man Dele To

Track 5-Begoo Doset Daram

Track 6-Ahay Ahay Sepide

Track 7-Cofee Shop

Track 8-Sade Boodam

vAnDa MIX




والا نمیدونم چی بگم ٬بهتره برم   

                                              

                                                  فعلا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد