تغییر رنگ زمینه!!!






سلام بروبچ


چیه؟ با قالب جدید میسازید یا قبلی بهتر بود؟(نمی دونم خودمم بخدا...!)

اول گفتن یه آلبوم نزار حال نمیکنیم بیشترش کن گفتم به چشم.

بعد گفتن چرا اصلا نمی نویسی تو بلاگ  فقط میگی سلام دانلود کنید

بعدش هم خدافظی میکنی!!!گفتم به چشم حرف هم میزنم.

بعدشم گفتن چرا ایقدر بلاگت خشک و خالیه عکس  آلبومها رو هم بزن و

یه چیزایی هم بهش اضافه کن بازم گفتم به چشم.

حالا هم اومدن به رنگ قالب گیر دادن میگن رنگش آدمو غممناک می کنه

از رنگ شاد استفاده کن آدم کیف کنه!!!پرسیدم چه رنگ ؟ گفتن صورتی...

و حالا اینطوری شد که پیش روی شماست.(جوادتر از این رنگ پیدا نکردم)

حالا فردا بیان به چی گیر بدنو خدا میدونه؟!



راستی میخواستم آلبوم تلافی از شادمهر رو بزارم با خودم فکر کردم

که تا حالا همتون دارید برای همین بی خیال شدم.اگه خواستین بگین تا بذارم.


و در آخر دنباله یه نفر میگردم که کمکم کنه در آپدیت کردن هر کسی حالشو

داشت آدرس میلش رو بده تا باهم به مذاکره بنشینیم. 



                        موفق باشید
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:15 ق.ظ

سلام
وبلاگی قشنگی داری سلام دوست عزیز.....خسته نباشین---مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت و نظارت بانک مرکزی ایرن و کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...راواسه بچه های وبلاگ نویس نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

در ضمن اگر با تبادل لینک موافق باشید ما اماده هستیم فقط شما عنوان و لینک در قسمت نظرات اعلام کنید یا اگه یاهو 360 خواستید لینک من بزارید و اعلام کنید همراه با ایمیل خودتون
دعوت نامه پرشین گیگ 100 مگا فضا و شما یه سایت میسازید برای خودتون
www.tejarat512000.blogfa.com
http://groups.yahoo.com/group/syberia2/

بردیا پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام بابت آهنگ دستت درد نکنه خیلی حال دادی در مورد رنگ پس زمینتم بدک نیست اما فکر کنم قبلی بهتر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد