جدیدترین موزیک ویدئوها وآهنگ های ناب!!!




آنقدر آرزو به گور بردم که محلی برای جسدم باقی نماند.

                                                                       
   (پرویز شاپور)



سلام دوستان



اینبار با چندتا موزیک ویدئو و چندتا آهنگ ناب اومدم که دیگه تو این چند

روزه حال اساسی داده باشم که ایقدر بعضی ها پشت سر من صفحه

نزارن.برو دانلود کن وهی بگو مهیار جون تو نبودی ما چیکار می کردیم.



2آهنگ جدید جدید از رضا صادقی:

پرچم مشکی

من و تو



اینم آلبوم کامل رضا صادقی که درخواست کرده بودید.......

سه کند10

آروم آروم

مادر2

مادر1

پدر

رنگ ونرنگ

دلم میخواست

نفس

رویای شیرینم

ساز سورون

تو عزیزی


موزیک ویدیو جدید کامران و هومن به نام ۲۰

avkmusic.blogfa.com

 

دانلود 20



 آهنگ جدید از حسن شماعی زاده به نام ( چشمای من)


حسن شماعی زاده :چشمای من 



اینم یه اهنگ جدید از تورج که البومش به زودی به بازار میاد.

تورج عروس قصه ها


آلبوم جدید محشر (دی جی مریم) بنام مترسک


01

02

03

04

05

06

07

08

09

10



اینم موزیک ویدیو جدید و توپ ارش  که تعداد زیادی از دوستان                        

درخواست کرده بودند که میتوانید با کیفیت خوب دانلود کنید.



 


دانلود آرش

 


موزیک جدید سیاوش قمیشی

برای دانلود اینجا کلیک کنید 
 

ویدئو کنسرت منصور در کلن

کلیک کنید 

عکسهای پشت صحنه ویدئو میخوامت منصور

کلیک کنید



 اینم ۲ موزیک ویدئو جدید از شهره

سر به هوا

حیرون




اینم یک آهنگ از آلبوم جدید شیلا با نام باباتو دیگه کی هستی؟


کلیک کنید          




 و یک موزیک ویدئو جدید از علی دانیال


موزیک ویدیو :لیلا         



و آخریش هم موزیک ویدئویی از آرش به اسم(آره آره)


دانلود   
      



هنوز تو کف ۱۵تا آلبومی؟  بابا بیا بیرون از فکرش٬ اینا رو فعلا

عشق است.زود دانلود کن که اگه لینکش از بین رفت من هیچ

مسئولیتی رو قبول نمی کنما حالا بگم بعدا نگین کاش زودتر می گفتی.



نظرات هم که هر روز مایوس کننده تر از دیروز.



بهر حال هر جا هستین در پناه خدا موفق باشید.


                                                 یا حق

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:48 ب.ظ

دوست مهربون شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ

خیلی حال کردم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد