سلام



امیدوارم خوش باشید.حالا فقط برای ندا که ازم اهنگی خواسته بود اومدم

اگر از شما دوستان هم آهنگی می خواد بگه تا براش به صورت

فوق العاده بلاگ رو آپدیت کنم.


ندا جان آهنگی که میخواستی رو از اینجا دانلود کن.


راستی قبل از رفتنم بگم که در نظر سنجی که در بلاگ انجام شده

سیاوش قمیشی با ۷۱ رای در صدر است و در تعقیبش هم شادمهر

با ۵۵ رای در جای دوم هستش و منصور با ۱۳ رای ٬داریوش با ۱۰ رای

و ابی با تنها ۷ رای در رده های بعدی هستن.



بابا شادمهری ها پس چیکار می کنین که دارین یواش یواش عقب می افتین.


در پناه خدای بزرگ پایدار باشید.



                               A D I Y O S 

نظرات 2 + ارسال نظر
ژینا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:15 ب.ظ http://753215.persianblog.com

وبلاگ خوبی دارین.اگر مایل بودین به وبلاگ من سر بزنین.

taktaz شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ http://taktaz.blogfa.com

من آماده تبادل لینک با شما هستم، در صورت تمایل در نظرات وبلاگم عنوان لینک را بدهید تا آن را در پیوندها بذارم، عنوان من هم taktaz بذارید.www.taktaz.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد