نوت بوک مجانی!!!



سلام بروبچ



امیدوارم که خوب باشید و با مشکلات زندگی تا به حال کنار اومدین



کامپیوتر نداری؟از خونه همسایه به اینترنت متصل میشی؟

میری کافی نت؟...





داغ ترین خبر روز

صاحب یک نوت بوک مجانی بشید.من خودم باور نداشتم ولی وقتی که دوستم برنده شد و براش فرستادن خودمم عضو شدم.


گوش کنید : این یه فرصت طلاییه.و گیر هر کسی نمیاد.


به نام خدا
با درود خدمت دوستان عزیز!!!
کاملا واقعی صاحب یک نوت بوک بشوید.
من خودم از طریقه یکی از دوستام که الان نوت بوکشو گرفته عضو شدم.
من پیشنهاد میکنم یک آی دی تو یاهو فقط برای اینکار ایجاد کنید.
قبل از هر چیز آی دی منو تو یاهو اضافه کنید تا اگر مشکلی داشتید در دسترس باشم و باشید!
با کلیک بر روی لینکی به نام (شروع ثبت نام )که در انتها است کلیک کنید وبا دنبال کردن دستورالعمل می توانید صاحب یک نوت بوک شوید.
تنها کاری که شما باید انجام بدین اینه که فقط از طریق همان لینک ثبت نام کنید.
تذکر1 : لازم به ذکر است که نباید چند بار ثبت نام کنید چون مشخصات کامپیوتر شما ذخیره میشه و در صورت تکرار شما از سیستم اتوماتیک حذف میشید .( پس کلک رشتی ممنوع)
تذکر2 : لازم به ذکر است که اطلاعات باید کامل باشه در غیر این صورت بازگردانده میشود مثلا آدرس کامل باشد و کشور ایران کد شهر خود و شماره تلفن خود را درست وارد کنید . آدرس را حتما کامل وارد کنید از کلمات کلیدی زیر استفاده کنید:
مثال برای یک آدرس کامل:
St. = Street خیابان ، Blv = بلوار ، No = پلاک ، Intersection = چهارراه
Iran, Khorasan-e-Razavi , Mashad, Blv Sajad , Bahar Intersectin , Bahar 2 , No# 46
پس از ورود مراحل زیر را با دقت دنبال کنید:
در ابتدا روی لینک رجیستر کلیک کنید و مشخصات خود را ثبت کنید
سپس روی
offers
کلیک کنید وارد یک صفحه میشوید تمام لینکها را کلیک کنید تا بنفش رنگ بشن
وحتما یکی از اونایی رو که نیاز به خرید نداره مثلا جلوی
Requierment
نوشته
Sign up for a free acount
کلیک کنید و اونجا عضو بشید.سپس روی
referrals
که بالای صفحه هستش کلیک کنید تا یک آدرس اینترنتی به شما بده به رنگ قرمز که بالاش نوشته
Here is Your Personal Referral Link
سپس آن را به 18 نفر بفرستید تا اکانت شما اکتیو شه البته زیر مجموعه هاتون باید
Offer
خودشونو تکمیل کنند پس اگر مشکلی داشتند کمکشون کنید می تونین از مطالب وبلاگ من استفاده کنید ( کپی رایتشم فدای سرتون)
هم مثل من میتونید وبلاگ بزنید یا اصلا تو روم تبلیغ کنید
سپس در مرحله بعد یعنی در صورت معرفی 18 نفر از سوی شما نوت بوک به شما تعلق می گیره
و در عرض 4 هفته یک نوت بوک ایسر براتون پست میشه. اگر هم مشکلی داشتین برام آف بزارین من اغلب عصرها آنلاین میشم
اگر فکر میکنین که ممکنه سر کاری باشه اشتباه میکنین من خودم اینجوری فکر میکردم ولی وقتی دوستم نوت بوکشو گرفت نظرم عوض شد. تازه شما که پولی نمیدین و نه چیزی. ضرر نداره که! به امید دیدار.
موفق باشین.



شروع ثبت نام


شانست رو امتحان کن ضرر نمی کنی



در صورت بروز مشکل در قسمت نظرات قید کنید





                                خوش باشید



نظرات 4 + ارسال نظر
فرید سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:11 ق.ظ http://pashew-life.blogsky.com

عالی بود تبریک میگم وبلاگ حرف نداره

من یک خواهش دارم من دنبال آهنگهای طاهرزاده هستم

قدیمه مرسی موفق و پیروز باشید

ما میخواهیم از شعار به شعور برسیم سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:21 ق.ظ http://www.riyal.blogsky.com




به نام خداوند یکتا
با سلام خدمت شما دوست عزیز
وبلاگتونو دیدیم مطالب خوب و جالبی نوشتین: خوبه نشون میده که برای بهبود هر چه بهتر وبتون دارین زحمت میکشین
برای همین ما تبادل دو طرفه لینک به شما پیشنهاد میکنمیم"""به چه دلیل؟
1= بازدید روزانه سایت ما بیش از 50 نفره و اگه شما هم تو وبلاگ ما باشید صد در صد کسانی هستن که از طریق ما یه وبلاگتون سر میزنن(به بازدیدهامون حتما نگاه کنید )
2= افرادی از نقاط مختلف کشور شبانه روز برای تبلیغ این سایت فعالییت میکنند
کسانی هم هستن که حتی عضو سیستم میشن
%ما شما را هم دعوت میکنیم که شرایط سایت را بخوانید %

3 = هدف اصلی سایت ما گسترش کتاب و کتابخوانی درسراسر کشور و در کنار آن کسب در آمد
4 = در دسترس بودن دیگر وبلاگ نویسان و رفع مشکلات و یاری جستن ازیک دیگر
5 = معامله عادلانه دو طرفه هم ما و بیشتر شما دوست عزیز
دوست گرامی در صورت تمایل تبادل لینک لینک ما www.riyal.blogsky.com
را با عنوان ((( تنها راه قانونی کسب در آمد در ایران دارای مجوز رسمی برای اولین بار ))) تو وبلاگتون بزارین و در قسمت نظرها به ما اطلاع بدین تا ما یلافاصله شما رو در قسمت پیوندها (لینکتونو) بزاریم تو سایت
با آرزوی موفقییت برای شما به امید پیشرفت هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران
شاد. پیروز و سربلند باشید بازم بهتون سر میزنیم

حمید چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:37 ب.ظ

اگر نام زیر مجموعه در قسمت رفرند بیاید یعنی دیگر مطمئنا آن افراد مورد سایت قبول هستند؟؟؟؟؟

ژینا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ب.ظ http://753215.persianblog.com

سلام.من آپدیت کردم.وبلاگ خوبی دارین اگر مایل بودین سر بزنین.ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد