جدیدترین ها!!!!!



ازدواج فرایندی است که جغد شبگرد را به کبوتر خانگی بدل می کند.

                                                            [آنون]



سلام بروبچ


امیدوارم که نماز و روزه هاتون مورد قبول درگاه حق قرارگرفته باشه




اول بابت دیر آپدیت شدن شرمنده که والا من بی تقصیرم. یه کمی 

مشغله ها زیاد شده شرمنده.
 


دوم اینکه خواستم همه رو باهم بزارم که اینطوری حالش بیشتربشه.


خب بریم سراغ دانلودهای امروز که امیدوارم بتونه رضایت شما رو جلب کنه.



آس امروز ویدئو جدید شادمهر هست که فعلا هیچ جا نمی تونین پیدا کنین.



                 دانلود ویدئو نقش قلب حجمش کمه اعصابت رو خرد نکن.



آلبوم کامل نیما با نام مریم پاییزی





مریم پاییزی

می ترسم

برو دیگه

جای تو خالی

یک کلمه

عشق اینترنتی

چه خوبه


دانلود ویدئو آه نص بس از نانسی عجرم





دریافت ویدئو




اینم چندتا آهنگ از یه خواننده جدید به نام سعید که بلژیک ساکن هست.





درد دل

پریا

پیر عاشق

تازگیا






۲آهنگ از آلبوم جدید شکیلا:


آهنگ۱

آهنگ۲



آلبوم جدید راما با نام منو ببخش

TabibiOnline


منو ببخش

آرزو

قصه برگ و باد

دوستت ندارم

ستاره مجنون

یک روزی یک عاشقی بود



tak-music.tk


دانلود دیگه ازت بدم میاد:افشین




موزیک ویذئو جدید فرشید امین




دانلود



یه آهنگ جدید از سیاوش شمس از آلبوم جدیدش به نام هفت



www.pmcmusic.blogfa.com





آلبوم جدید گروه پارت به نام ورود ممنوع


نانی

بهونه ی زندگی

اولین بار

کابوس

پریزاد

گفتی

دوست دارم یه عالمه

بسه


امیدوارم که لذته رو برده باشید.


راستی دارم یه بلاگ دیگه درست می کنم از دوستانی که در این مورد میتونن

بهم کمک کنند خواهشمندم که آدرس میلشون رو بزارن تا برای ایجاد یک بلاگ 

جدید باهاشون مشورت کنم و از دانسته هاشون بهره بگیرم .امیدوارم دوستانی

باشن که دوست داشته باشن بهم کمک کنن .



در پایان باز هم ازتون میخوام که با نظراتتون منو راهنمایی کنید.(ممنون)



                                         شاد باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
لولو یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ب.ظ

مهیار بابت شادمهر ایوول خیلی حال دادی

رضا یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:07 ب.ظ

من دوست امیر هستم پسر عموت ببین کارت یک ایراد داره
اینم این که از رنگای بد استفاده میکنی به نظر من رنگه نوشتهات را عوض کن وخوش سلیقه باش تو نوشتن

پگاه جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ب.ظ

پگاه جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام
خوب بود بد نبود ولی عکس خود خواننده ها هم باشه بهتره

عارف یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:03 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد